Twój koszyk


Twój koszyk jest pusty.

Logowanie






Płatności

Bez prowizji, bez opłat!
Przelewy z dowolnego banku
przelewy24Karty kredytowe i debetowe

Światowe organizacje płatnicze
Znak akceptacji

Nasze strony są chronione certyfikatem
Sklep.profesjonalnakosmetyka.pl website reputation

Kontakt

Kontakt z nami

tel.:          16 678 50 68
tel./fax:    16 675 29 50
email:       kliknij
formularz kontaktowy

Ochrona zakupów w polskim PayPal Drukuj Email

PayPal wprowadza w Polsce program ochrony kupujących, który ma zapewnić zwrot kosztów zakupu w wypadku oszustwa lub zaniedbań ze strony właścicieli sklepów internetowych.

Według statystyk dzisiaj, co czwarty Polak dokonuje zakupów przez Internet.
To niezbyt wiele, biorąc pod uwagę, że klientami e-sklepów jest na przykład 75 procent Niemców i aż 80 procent Skandynawów.

Internauci nad Wisłą nie ufają do końca zakupom w sieci, co pewien czas, bowiem docierają do nich informacje o spektakularnych oszustwach - na przykład sklepach pułapkach, które po otrzymaniu zapłaty od klientów wysyłają im paczki z przysłowiową cegłą w środku zamiast oczekiwanych płyt, cyfrowego aparatu fotograficznego czy telefonu komórkowego.

Platforma PayPal, która w Polsce prowadzi system internetowych płatności od 2006 roku, postanowiła coś na to poradzić. I zagwarantować swoim użytkownikom większe niż dotąd bezpieczeństwo.

pan-paypal_ochrona

Pod koniec listopada 2010 roku PayPal ogłosił wprowadzenie w naszym kraju nowego programu ochrony kupujących.
W ramach tego systemu w razie problemów z realizacją złożonego w sieci zamówienia internauta może oczekiwać zwrotu 100 procent poniesionych kosztów transakcji.
Jest tylko jeden warunek - nieudany zakup musi być dokonany za pośrednictwem platformy PayPal w dowolnym e-sklepie akceptującym tę formę płatności (ich polską listę można znaleźć na stronie PayPal)

- Chcemy zwiększyć zaufanie internautów do zakupów online - mówi Przemek Pluta, dyrektor PayPal Polska. - Dlatego praktycznie eliminujemy ryzyko oszustwa ze strony sprzedawcy. Jeżeli coś pójdzie nie tak, na przykład dostaniemy w przesyłce przysłowiową cegłę, nic nie tracimy, gdyż jesteśmy objęci pełną ochroną kupujących.

PayPal twierdzi, że system ochrony obejmuje wszystkie zakupy niezależnie od wysokości kwoty, którą zapłacimy. Dotyczy on także sklepów zagranicznych akceptujących płatności PayPal.

Rozwiązanie zapowiada się obiecująco, jednak otrzymanie pełnego zwrotu wydatków będzie od nas wymagało nieco cierpliwości. Jeżeli nie otrzymamy zakupionego towaru w zapowiedzianym terminie, powinniśmy skontaktować się ze sprzedawcą i zażądać rozwiązania problemu. Jeżeli nie uda się dojść do porozumienia, wówczas w ciągu 45 dni powinniśmy zgłosić sprawę do Centrum rozstrzygania sporów PayPal.
W sytuacji, gdy i to nie pomoże, przekształcamy spór w roszczenie i kierujemy je do PayPala.
Wniosek ma zostać rozpatrzony w ciągu 30 dni, a kwota roszczenia wypłacona na konto kupującego.

Polski oddział PayPal podkreśla, że podobne systemy ochrony funkcjonujące już od dawna w innych krajach spowodowały znaczny wzrost zaufania internautów do kupowania w sieci.
Zobaczymy, czy tak samo będzie też nad Wisłą.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

 

 
bony_rabatowe dostawa_ups koszty dostawy

Profesjonalana Kosmetyka